სსიპ ქალაქ თბილისის № 59 საჯარო სკოლის სელფის რეპორტი
ტექნოლოგიების სწავლა-სწავლების პრაქტიკის როლი სკოლაში
1.
ტექნოლოგიების
სწავლა-სწავლება სკოლაში უზრუნველყოფს განათლების მაღალი დონის მიღწევას, კერძოდ:
·
ხელს
უწყობს მოსწავლეებს შორის ინტერესისა და მოტივაციის გაღვივებას
·
მრავალფეროვანი
და ინოვაციური სასწავლო პროცესის დაგეგმვას და განხორციელებას
·
სწავლის
უნარის მაქსიმალურად განვითარებას
·
თანამშრომლობას
·
კომუნიკაციას
·
ვირტუალურად
რეალურ სამყაროში მოგზაურობას
·
მოსწავლეთა
დამოუკიდებლად მუშაობის უნარების განვითარებას
·
XXI საუკუნის უნარების განვითარებას
2.
რეპორტში ძირითადი აღმოჩენებია:
·
მასწავლებლების
და მოსწავლეების დაბალი კომპეტენცია ტექნოლოგიების მხრივ
·
ლიდერეების
და მასწავლებლების მზადყოფნა ტექნოლოგიებით სწავლებისთვის ახალი გზების მოსასინჯად
·
ციფრული
მოწყობილობების სიმცირე
·
მოსწავლეების
უფრო აქტიურად ჩართვა საგაკვეთილო პროცესში ტექნოლოგიების გამოყენებით
3.
დაბალი
ინდიკატორები დაფიქსირდა ინფრასტრუქტურასა და აღჭურვილობაში, ხოლო მაღალი ინდიკატორი
დაფიქსირდა მოსწავლეების სწავლა-სწავლებაში.
4.
ჯგუფების
პასუხებში დიდი განსხვავებები არ ფიქსირდება.
პროექტის სახელწოდება: „დატოვე კვალი ციფრულ ტექნოლოგებში.”
მიზანი: მოსწავლეებში ციფრული ტექნოლოგიების უნარების განვითარება და მოსწავლეებსა
და მასწავლებელთა შორის თანამშრომლობის და ნდობის განვითარება , საგაკვეთილო პროცესში ინოვაციის დანერგვა.
განხორციელებული აქტივობები:
·
ექსპერტის
მოწვევა;
·
მოსწავლეების
შერჩევა;
·
კლუბის
დაარსება;
·
დავალებების
მიცემა;
·
მშობელთა
ინფორმირება.
პროექტის მნიშვნელობა: მოსწავლეებში
მოტივაციის გაზრდა, თანამშრომლობის, გუნდური მუშაობის პრინციპების განვითარება, განუვითარდებათ
პრეზენტაციის უნარი, გაიღრმავებენ ცოდნას ციფრულ ტექნოლოგიებში, ციფრული ტექნოლოგიების
უნარების მუდმივ განვითარებაზე ზრუნვა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий